Cosa hè l'illuminazione lineare?

L'illuminazione lineare hè definita cum'è una luminaria di forma lineare (opposta à quadrata o tonda). Queste apparecchi ottichi lunghi per distribuisce a luce nantu à una zona più stretta chè cù l'illuminazione tradiziunale. Di solitu, queste luci sò lunghe in lunghezza è sò installate sia sospese da un soffiu, montate in superficie à un muru o soffittu o incassate in un muru o soffittu.

In u passatu, ùn ci era nunda cum'è illuminazione lineare; questu rende l'illuminazione di alcuni edifici è zone difficili. Alcune zone chì eranu più difficiule da illuminà senza illuminazione lineare eranu spazii lunghi in vendita al dettaglio, magazzini è illuminazione d'uffiziu. Storicamente questi spazii lunghi eranu illuminati cù ampie lampadine incandescenti chì ùn furnianu micca assai lumen utile è producenu un logu di luce sprecata per uttene a diffusione richiesta. L'illuminazione lineare hà principiatu à esse vista in l'edifizii intornu à l'anni 1950 in spazii industriali, cù l'usu di tubi fluorescenti. Quandu a tecnulugia cresce, hè stata aduttata da più, chì hà purtatu à l'illuminazione lineare aduprata in parechji attelli, spazi commerciali è cummerciali è ancu in garage naziunali. Cum'è a dumanda di illuminazione lineare hè cresciuta, hè cresciuta a dumanda di un pruduttu più esteticamente piacevule cun prestazioni migliori. Avemu vistu grandi salti in l'illuminazione lineare una volta chì l'illuminazione LED hà cuminciatu à esse dispunibule à l'iniziu di l'anni 2000. L'illuminazione lineare LED hà permessu di linee di luce continue senza mancu scure (prima lasciate induve un tubu fluorescente hè finitu è ​​un altru hà iniziatu). Dapoi l'introduzione di u LED in l'illuminazione lineare u tippu di pruduttu hè cresciutu da forza in forza cun avanzamenti estetichi è di prestazioni chì sò costantemente guidati da una domanda sempre crescente. In questi ghjorni quandu guardemu à l'illuminazione lineare ci hè una mansa di opzioni dispunibili cum'è direttu / indirettu, biancu sintonizzabile, RGBW, oscurità di u ghjornu è assai di più. Queste fantastiche funzionalità imballate in splendidi luminarii architettonici ponu dà risultati à prudutti senza rivali.

news4

PERCHÈ ILLUMINAZIONE LINEALE?

L'illuminazione lineare hè diventata sempre più pupulare per via di a so flessibilità, prestazioni eccellenti è appellu esteticu. Flessibilità - l'illuminazione lineare pò esse montata in guasi ogni tippu di tettu. Pudete uttene una superficie montata, sospesa, incassata è montata in soffittu à rete. Alcuni prudutti di illuminazione lineare offrenu una gamma di forme di cunnessione in forme L in angulu o T è giunzioni trasversali. Queste forme di cunnessione cumbinate cù una gamma di lunghezze permettenu à i cuncettori di illuminazione di creà disegni veramente unici cù un apparechju chì pò esse disignatu per adattassi à a stanza. Prestazione - I LED sò direzionali, riducendu a necessità di riflettori è diffusori chì riducenu l'efficacia. Estetica - spessu ùn basta micca à avè ottime prestazioni; questu deve esse accumpagnatu cù un cuncepimentu stupente. Tuttavia, LED Linear hà una offerta abbastanza forte in quellu dipartimentu chì l'illuminazione lineare furnisce una quantità massiccia di versatilità per creà disegni unici è accattivanti. Disegni persunalizati cù anguli, quadrati, lunghe corse lineari, luce diretta / indiretta è culori RAL persunalizati sò solu alcune di e opzioni dispunibili chì facenu di u LED Lineare una scelta faciule. Temperatura di u culore - E luci lineari à LED ponu spessu offre una vasta gamma di temperature di culore, flessibili per soddisfà l'ambiente di illuminazione. Da u biancu caldu à u biancu frescu, diverse temperature ponu esse aduprate per creà umore è atmosfera in un spaziu. Inoltre, l'illuminazione lineare hè spessu dispunibile in luce sintonizzabile bianca è RGBW cambiante di luce - cuntrullata da telecomanda o cuntrollu murale. 

news3

QUALI SONU I TIPI DI ILUMINAZIONE LINEALE?

L'illuminazione lineare hè oramai dispunibuli in assai più opzioni chè quandu hè stata introdotta per a prima volta parechji anni fà. Quandu guardemu à u montaggio, l'illuminazione lineare pò esse incassata, montata in superficie o sospesa. In quantu à a valutazione IP (prutezzione di ingressu), parechji prudutti sò intornu à IP20 tuttavia truverete apparecchi in u mercatu chì sò classificati IP65 (vale à dì chì sò adatti à a cucina, bagni è posti induve ci hè acqua). A dimensione pò ancu varià assai cù l'illuminazione lineare; pudete avè singuli pendenti di illuminazione lineare o percorsi continui di oltre 50m. Queste puderebbenu esse abbastanza grandi per illuminà una stanza o una piccula illuminazione lineare per l'ambiente o l'illuminazione di travagliu cum'è l'illuminazione sottu à u cabinet. 

news2

ONDU SI UTILIZZA L'ILUMINAZIONE LINEALE?

A causa di a flessibilità di l'illuminazione lineare i prudutti sò aduprati in una larga è crescente varietà di applicazioni. In u passatu, vidiamu l'illuminazione lineare spessu aduprata in spazii cummerciali cum'è u cummerciu è l'uffizii ma avà vedemu di più in più illuminazione lineare aduprata in e scole è ancu in applicazioni domestiche per l'illuminazione ambientale.

news1


Tempu di posta: Jun-22-2021