Uffici Victoria Wharf Leeds

Uffici Victoria Wharf Leeds

L'aghjurnamentu di l'illuminazione di l'uffiziu hà datu à questu edifiziu di u XIX seculu un novu aspettu novu. A ricerca di a bellezza di l'omi hè infinita. L'attrezzi sò un mezu impurtante per sprime a bellezza di l'edificii. L'uffizii sò situati nantu à a riva nordu di u fiume Aire in Leeds.

Sundopt hà travagliatu in cunjunzione cù Design Tonic. A so squadra di cuncepimentu interiore hà specificatu u tippu di illuminazione è hà sceltu Sundopt per travaglià cun questu prughjettu. Hè una squadra veramente prufessiunale è famosa è simu cusì onori di esse scelti cum'è cumpagnu in u vastu mondu.

L'opzione G3 Indiretta / Diretta / Diretta-Indiretta hè stata aduprata per maximizà l'uffiziu di u pianu apertu creendu un tema d'illuminazione elegante è funzionale in tuttu. L'opzione d'emergenza integrale hè stata ancu aduprata cù a funzione aghjunta di u cuntrollu PIR d'occupazione.

Questa aghjurnamentu di u prughjettu di l'illuminazione di l'uffiziu hè stata cumpletata in aprile 2021, cù i direttori di u situ è ​​i cuncettori è u cliente finale cumpletamente soddisfatti da u risultatu finale.

Per sapè di più nantu à e Luci Lineari:

L'illuminazione lineare hè una soluzione efficace è bella per una larga varietà di bisogni. I più evidenti sò applicazioni nantu à superfici più lunghe - ufficiu, Alloghju Residenziale, tavule di cunferenza è assai altri. Non solu una luce lineare furnisce una illuminazione uniforme nantu à queste superfici, farà ancu una dichjarazione estetica ordinata per mezu di una proporzione equilibrata. Ma quessi ùn sò micca i soli posti induve luci lineari brillanu veramente. Puderanu ancu upstage a barra di luci di vanità di bagnu tradiziunale, simplificà l'illuminazione di l'area di travagliu, o riempie pulitamente u spaziu verticale in un salottu volta.

I vantaghji di Illuminazione LED Pendente Lineare: Facile da installà è super manutenzione bassa, i pendenti lineari LED sò una soluzione fantastica per famiglie attive. Stu disignu taglia un prufilu arditu cù u so corpu neru è u diffusore biancu - un aspettu minimalista chì si adatta bè cù una varietà di temi interni.

Per sapè di più nantu à a Luce Indiretta / Diretta:

COSA hè A LUME INDIRETTA?

Semplicemente dichjaratu, quandu a luce hè diretta nantu à una superficie è si riflette, crea una illuminazione indiretta. In questu modu, a luce chì a luna furnisce hè una illuminazione indiretta da u sole. In interni sperimentemu illuminazione indiretta quandu i luminarii sò aduprati per puntà a fonte di luce à i soffitti o à i muri per riflette intornu à a stanza.

U cuntrariu di l'illuminazione indiretta hè, naturalmente, l'illuminazione diretta - o luce diretta. Cumunemente denominata illuminazione di travagliu, l'illuminazione diretta utilizza a sorgente luminosa diretta direttamente à l'articulu o l'area chì hè destinata à illuminà.

I spazii interni chì mancanu o sò nudi di luce naturale ponu prufittà di a capacità di l'illuminazione indiretta di creà una luce confortevole chì facilita a fatica di l'ochji. A luce indiretta hè ancu ideale per i spazii chì sò per un usu flessibile induve i mobuli o a disposizione di a stanza sò suscettibili à cambiamenti. L'uniformità di a distribuzione di luce da luce indiretta.

Applicazioni per luce indiretta

Per i cuncepitori di l'illuminazione, a scelta trà l'illuminazione indiretta o diretta vene spessu à l'estetica è l'applicazione. Parechji ambienti richiedenu a luminosità mirata furnita da l'illuminazione diretta. Queste ponu includere strutture mediche, laboratori di prova scientifica, aule, è fabbricazione. L'ambiente è a luce più dolce furnite da l'illuminazione indiretta sò spessu preferite in ambienti residenziali, di vendita al dettaglio è di uffici d'affari. Benintesa, parechji spazi illuminati combinanu luce diretta è indiretta per uttene a visione di u designer.

A luce indiretta permette à i cuncettori di creà spazii senza ombra è l'apparizione di spaziosità in zone altrimenti limitate. A luce indiretta pò ancu accentuà e caratteristiche architettoniche chì si trovanu in parechji disegni moderni di vendita al dettaglio è di ristoranti inclusi travi, tubi, è altre caratteristiche strutturali.

L'Illuminazione Lineare Americana offre opzioni d'illuminazione indiretta cù parechji di i so apparecchi lineari sospesi è murali.

 

Victoria-Wharf_1
Victoria-Wharf_2
Victoria-Wharf_3
Victoria-Wharf_3-1

Tempu di posta: Jun-07-2021