Showroom Jaguar Land Rover messu in usu

Land Rover hè u primu produttore mundiale di veiculi fuoristrada è di quattru ruote motrici è Jaguar hè unu di i principali marchi di sport di lussu in salone è di vittura sportive. Sundopt hè u fornitore di alta qualità per Jaguar Land Rover. U showroom inundatu di luce in Los Angeles cù i so spaziosi locali richiede luminarii lineari assai lunghi chì ponu esse facilmente integrati visivamente è individualmente.

U designer hà partitu da "putenza" è hà realizatu una pianificazione è un cuncepimentu ragionevuli secondu e cundizioni lucali. Per abbinà è mette in risaltu u materiale di u spaziu interiore è maximizà l'esperienza visuale di u spaziu generale, l'illuminazione adotta metodi d'illuminazione apposta persunalizati è efficaci è prudutti d'illuminazione -Illuminazione lineare Sundopt Optoelectronics, chì integra perfettamente a luce naturale, è crea una apertura aperta spaziu. U salone di spettaculu face chì e persone si sentenu còmode è ispiranu a ghjente à bramà una vittura Premium.

Per u cuncettu di illuminazione uniforme, a scelta primaria hè cascata nantu à a famiglia Infinity - una soluzione elegante, lineare è flessibile applicabile per l'illuminazione generale chì puntueghja cun un linguaghju di cuncepimentu minimalista è un impattu massimu di illuminazione è di cuncepimentu. Grazie à varie opzioni di montaggio, hè adattu cum'è apparatu incassatu, soffittu o sospensione. L'innovativu sistema di apparecchi cù nanoottica offre finu à 130 lm / W cù a resa di culore di un CRI finu à 90. Riduzione ottimale di u riflessu grazia à una superficie nera opaca (Riduzione di Riflessione Nera) permette una valutazione di riflessione di UGR <22 è furnisce un altu -qualità è luce piacevule.

Una soluzione speciale sospesa hè stata sviluppata specialmente per Jaguar Land Rover, chì hè aduprata in u prugettu cun altre versioni standard di a famiglia Infinity. Oltre à i prudutti di a famiglia Infinity, a cinta LED flessibile hè stata ancu aduprata in u prufilu.


Tempu di posta: Jun-07-2021