A tecnulugia di l'applicazioni LED tende à maturà, è u costu di luci di pannelli cuntinueghja à calà

A tecnulugia di l'applicazioni LED tende à maturà, i costi cuntinueghjanu à calà, è l'efficienza di risparmiu d'energia hè stata migliurata relativamente assai.I luci di u pannellu LED anu righjuntu u prezzu psicologicu è i bisogni di risparmiu d'energia chì più utilizatori ponu accettà, chì hà prumuvutu a so rata di penetrazione di l'applicazione hè stata assai migliurata.L'applicazioni cummirciali è domestiche sò state truvate in ogni locu.
Attraversu i visitori di u mercatu, si pò truvà chì l'illuminazione di u supermercatu hè un bonu puntu d'entrata per a prumuzione di prudutti cum'è i luci di pannelli LED.Sicondu Ma Jiali, direttore generale di Guangxi Rijing Lianghua Technology and Trade Co., Ltd., in Nanning, assai supermercati cummirciali anu cuminciatu à rimpiazzà i luci di pannelli LED, è ellu stessu hà ripiglià parechji prughjetti di rinnuvamentu di luci di pannelli.
"I luci di pannelli LED anu e caratteristiche di una alta resa di culore è una bona qualità di illuminazione."Sicondu l'insiders di l'industria, i luci di pannelli LED utilizanu fonti di luce LED imballati cù fosfori di alta resa di culore, è utilizanu luce blu per mischjà è imballà chips rossi o ambra per ottene un altu rendiment.Fonte di luce chì rende u culore.Dunque, a resa di u culore di a luce di u pannellu hè più altu, a ripruduzzione di u culore hè relativamente più realistica, è l'ughjettu hè più vividu quandu hè illuminatu.
Quandu i primi luci di u pannellu apparsu, a forma era relativamente simplice, principalmente per rimpiazzà u pannellu di lampa fluorescente.In seguitu, dopu à u sviluppu, u stilu di luci panel LED hè stata derivata da i primi prudutti quatratu è grande-size, chì apparsu in parechji prudutti tondi, quatratu è picculu-size, oltri a qualchi luci panel persunalizà.
Parechji pruduttori anu dettu chì lanciaranu qualchi prudutti di luce di pannelli creativi per i posti exquisitely decorati, cum'è stanze d'hotel è lobbies di clubhouse, cum'è l'incisione di diversi mudelli di texture nantu à u pannellu per fà più ornamentali;o mette altoparlanti bluetooth in lampade è lanterne, rendendu divertente.
Inoltre, più cambiamenti sò stati fatti in u metudu di stallazione di luci di pannelli LED, aghjunghjendu a superficia, u tettu, fibbie d'aluminiu, etc., espansione u scopu di l'usu di luci di pannelli, da l'usu uriginale di l'uffiziu unicu à l'alberghi, club, etc. . , buttreghi, case è altri lochi.


Tempu di Postu: Feb-21-2022