In termini di varietà di stili è modi di installazione di luci lineari led.

In termini di varietà di stili è modi di installazione di luci lineari led. E luci lineari led sò prudutti flessibili, micca prudutti standard; L'illuminazione lineare à led hè difficiule da definisce a so funzione sola, sia in illuminazione sia in arte visuale, in dimensione di u pruduttu, in culore chjaru, U modu d'installazione, i cambiamenti di modu di cuntrollu sò secondu ogni spaziu individuale.

I nostri clienti apprezzanu una mansa di vantaggi vantati da l'illuminazione lineare LED cummerciale, cum'è;

Estetica - se l'aspettu hè impurtante per voi, allora LED Linear hà una offerta abbastanza forte. Fornisce una quantità massiccia di versatilità per creà disegni unici è accattivanti. Anguli à misura, curve è rivestimentu in polvere di culore RAL persunalizatu sò solu alcune di e opzioni dispunibili chì facenu di u LED Lineare una scelta faciule.

Luce direzionale - I LED sò direzionali, riducendu a necessità di riflettori è diffusori chì ponu intrappulà a luce.

Temperatura di u culore - E luci lineari à LED offrenu una larga gamma di temperature di culore, chì influenzanu u modu chì l'ochju interpreta a luce. Da u biancu frescu à u biancu caldu, diverse temperature ponu esse aduprate per creà umore è atmosfera in un spaziu. U biancu neutru, o 4000 kelvin per aduprà u so nome tecnicu, hè cunsigliatu per l'uffizii è e zone di vendita chì furnisce l'ambiente u più cunfortu.

Custa efficace - un vantaghju evidenti, LED Linear hè estremamente efficiente da curà per via di u so bassu usu di energia, è dinò di a so longevità inerente; un LED durerà tipicamente parechje volte più di un tubu fluorescente.

Pò persunalizà a lunghezza liberamente secondu e esigenze di stallazione attuale, secondu u scopu specificu di l'applicazione; pò esse cunnessu liberamente; a surghjente luminosa integrata pò ancu cambià a putenza è a temperatura di u culore secondu u specificu induve l'emu usatu; in più, cù a popularisazione di u sistema di cuntrollu intelligente, Per aumentà l'esperienza sensoriale, di più in più utilizatori preferiscenu aghjunghje un effettu di cuntrollu intelligente per migliurà l'effettu di l'arte visuale.

Cù u miglioramentu di a funzione di illuminazione lineare led, ùn hè micca solu adupratu in u campu di l'uffiziu. Più cuncettori li usanu per spaziu cummerciale di alta gamma, spaziu per a casa, illuminazione industriale è altri ambienti, custruendu diversi effetti di luce è ombra.

ld (2)
ld (3)
ld (4)
ld (1)
ld (5)
ld (6)

Tempu di posta: Jun-07-2021